Forum ChaOdisiaque

 

Vous n'êtes pas identifié.

Annonce

Bienvenue sur le forum du Club ChaOdisiaque. Un maximum de news sur le jeu en général (JDR, MMORPG, Jeu vidéo, JOL, figurines etc...), des actualités concernant le WEB et le développement dans son ensemble. Des aides, astuces, outils pour vos jeux, vos créations web et un tas d'idées pour enrichir vos besoins ludiques. C'est un bon moyen de se tenir au courant des dernières sorties et surtout de trouver de l'aide à la création de site, de jeu et de site de jeu. Premier gros projet de l'association SierrElben... Faites parti de l'aventure...

#1 23-10-2017 20:03:01

Reedvaneijk
ChaOdiz
Date d'inscription: 18-05-2017
Messages: 44

Nike Soho Releases 100 Pairs Of Cork Air Max 1s

Het dumpen en branden van Nike Scrap Rubber
Op 16 juni verliet mijn team en ik mijn hotel om 6:30 uur en droeg 90 minuten naar een Nike-schoenfabriek in een van de industriële gebieden buiten Jakarta, Indonesië. Daar zaten we en wachtten (opnieuw). We waren terug op de beat en kijken naar het storten en verbranden van Nike schrootrubber. Dit is een belangrijk probleem omdat Nike grote publieke uitspraken heeft gemaakt over hun veronderstelde inzet om het milieu te beschermen. In feite, als je het meest recente bedrijfsverantwoordelijkheidsverslag leest, is het geladen met claims en geplande initiatieven over hoe ze zeggen dat ze hun wereldwijde milieuvoetafdruk zullen beperken. Ik ben er niet zeker van hoe succesvol ze zullen zijn omdat het lijkt dat ze hun afval niet eens kunnen beheren op een manier die verantwoordelijk is. Zoals ik eerder heb geschreven, heb ik Nike hierover geduwd sinds ik eerst ontdekte dat schoenrubber Van hun planten werd gedumpt en verbrand in dorpen rond de fabrieken. Nike heeft jarenlang een misdrijf geweigerd (let op het volgende citaat van Nike's Carolyn Wu). 'De verwijdering van schoenenzolen door branding die de heer Keady in zijn presentatie bespreekt, is namaak of onbevoeg.' - Carolyn Wu, Issues Manager, Nike, Inc. ~ 10 mei 2002 In 2009 heeft Nike mij toegegeven dat er iets geldig was voor mijn claims. Net voor mijn bezoek aan Indonesië in 2009 stuurde Nike een van hun beste milieuzaken uit Azië om te onderzoeken Tijdens zijn bezoek zat deze Nike exec buiten een fabriek en wachtte op de dumpwagen om de plant te verlaten. Hij volgde het en vond dat het einde van de lijn een publieke stortplaats was waar Nike uiteindelijk 180 dump trucks moest opruimen Veel schuimrubberrubber en besteed duizenden dollars aan een milieusanering van de site. De resulterende beleidsverandering was Nike's nieuwe afvalbeheersysteem. De vraag die ik wilde beantwoord was: 'Is het afvalbeheersysteem echt effectief of is het gewoon Een andere Nike public r Elations ploy? 'Dus ... daar zaten we en wachtten. De reuze gele dumpwagen rolde rond de 10:15 uur uit de fabriekshekken. We sloegen onze bestelwagen rond en volgden het op de hobbelige grondweg. Ik moet delen dat ik wat ongemakkelijk voelde als nike air max plus tn ultra we dit doen. In 2002, terwijl ik een soortgelijk onderzoek bij een dump uitvoerde, werd ik achtervolgd in mijn bestelwagen van machete wielding preman (motorboten) op motorfietsen die voor de mafioso werkte die de stortplaats dreef. Ze hebben ons uiteindelijk gevangen, mijn bestuurder verslaan en mijn team teruggebracht naar de stortplaats waar ik op mijn knieën belandde met de baas die me vertelde: 'Als je hier terugkomt, zal ik je vermoorden', toen hij over me stond met een zwaard Getrokken over mijn hoofd.De vrachtwagen trok naar een voormalig recyclingcentrum dat door de lokale gemeenschap wordt geleid en begon te lossen. Om geen vermoeden te veroorzaken bij de mannen die deze operatie uitvoerden, stelde ik zich voor als een Amerikaanse koper van schoencrapers. We vertelden dat ik werkte voor een bedrijf dat kunstmatige voetbalvelden heeft gemaakt en dat we dit soort materiaal als basis gebruikt hebben. Zij kochten het verhaal. Uit ons gesprek heb ik geleerd dat ze alleen het schrootskuim van de fabriek kreeg - ongeveer Nike air max 2017 HEREN SALE ONLINE een ton per dag - en het wordt verkocht aan kopers die het gebruiken om kussens te maken voor banken, stoelen, enz. Er was geen schrootrubber gedumpt Met hen, maar ze vertelden me waar het werd weggegooid, een dumpplaats net op de weg. We maakten onze weg onderweg en kwamen op de stortplaats waar we over verteld werden. Het bleek dat, terwijl we bij het gemeentelijke recyclingcentrum waren, dat een andere vrachtwagen de plant moet verlaten en naar deze site komen. Terwijl het zijn afval sloop, keken we en wachtte. Het duurde ongeveer 20 minuten voordat de truck van de inhoud leeggemaakt kon worden. Het was ziekelijk fascinerend om de mensen op de dump te kijken door de vuilnis te sorteren, omdat het van de vrachtwagen werd geduwd. Ze scavenged voor plastic flessen en alles wat waard zou kunnen zijn als ze gered werden. Wanneer het team van mannen uit de fabriek klaar was met hun werk, op de vrachtwagen geladen en op de weg terugrolde, schopten we in actie. Liep de dump dat ik een Canadese verslaggever was die een documentaire over recycling inspanningen in Indonesië doet. In plaats van u te vertellen wat ik hier heb gevonden, bied ik de onderstaande foto's aan en laat u beoordelen of Nike's aanspraken over hun nieuwe afvalbeheersysteem legit. Het dumpen en branden van Nike Scrap Shoe RubberThe Dumping en Burning van Nike Scrap Shoe RubberHet dumpen en branden van Nike Scrap Shoe Rubber1of17 Deel deze dia: Alleen een FYI, het soort dumping dat ik hierboven heb beschreven en dat je in deze foto's kunt zien, gebeurt drie tot vier keer per dag, elke dag en de branding gebeurt uren Elke middag.JUST (ijs) DO IT.This blog post is oorspronkelijk gepubliceerd op Jim Keady's site, TeamSweat.org.

Hors ligne

 

Pied de page des forums

© Copyright 2007 / 2010 - Forum ChaOdisiaque
Présenté et administré par l'équipe ChaOdisiaque - Club Passion Rôliste
LudiKreation - Forum developpé via FluxBB Traduction Fluxbb.fr