Forum ChaOdisiaque

 

Vous n'êtes pas identifié.

Annonce

Bienvenue sur le forum du Club ChaOdisiaque. Un maximum de news sur le jeu en général (JDR, MMORPG, Jeu vidéo, JOL, figurines etc...), des actualités concernant le WEB et le développement dans son ensemble. Des aides, astuces, outils pour vos jeux, vos créations web et un tas d'idées pour enrichir vos besoins ludiques. C'est un bon moyen de se tenir au courant des dernières sorties et surtout de trouver de l'aide à la création de site, de jeu et de site de jeu. Premier gros projet de l'association SierrElben... Faites parti de l'aventure...

#1 23-10-2017 20:30:39

Reedvaneijk
ChaOdiz
Date d'inscription: 18-05-2017
Messages: 44

Nike Unveils New Air Max City Collection Exclusively For Women

Hoe de Nike + FuelBand de meest elegante accessoire van de A-lijst werd
Chloe Malle, VogueIt om 11:49 uur, en ik moet de Plaza Hotel's vergulde Grand Ballroom verlaten. Ik draag glazen slippers, van de Valentino-kristallen verscheidenheid, maar, in tegenstelling tot Cinderella, kan ik het niet veroorloven om een ​​te verliezen; Vooral niet voor middernacht. Ik heb elf minuten om mijn dagelijkse brandstofdoel te bereiken en ik heb zorgvuldig berekend dat mijn korte maar significante walk home mij de laatste veel punten zal brengen die mijn Nike + FuelBand zal zetten - een fitness-trackingapparaat dat dicht bij mijn pols ligt Naast mijn oma's triple-strand parel armband - aglow met LED-lampjes knipperend doel. Wat betekent dat precies? Het betekent dat ik mijn voorgeprogrammeerde aantal dagelijkse brandstofpunten heeft bereikt - Nike's metrisch gebruikt om uw bewegings- en energieuitgaven te meten. Twee duizend punten zijn gemiddeld; 3.000 is een actievere dag en 5.000 geeft een hoge energie aan 24 uur (Amar 'e Stoudemire heeft zijn set op 5.000) .SEE MEER: Top 10 Schoonheid, Gezondheid en Fitness Trends of the YearThe FuelBand - die uw dagelijkse hoeveelheid aangeeft Van de getroffen stappen en calorieën verbrand - maakt deel uit van de Quantified Self-beweging, die beweert dat door digitale data over onze levensstijl te verzamelen, we gemotiveerd zullen zijn om meer gezond te leven. Nike is niet het enige spel in de stad: de Fitbit begon als een Geld clip-achtig apparaat dat op je kleding geklapt, maar onlangs ontwikkeld tot een armband goedkope nike air max classic bw heren versie; Jawbone's UP-banden komen in mintgroen en oranje en hebben een slanker, timberland schoenen heren dunner design. BodyMedia's linkarmband lijkt op een hartslagmeter. In modekringjes regeert de FuelBand opperste. Het is allemaal begonnen toen Serena Williams vorig jaar in het centrum van het centrum kwam bij Wimbledon, een sportieve naast haar magenta zweetband. Was dit de nieuwe tennis armband? Sindsdien zijn ze in de hele stad begonnen met chique polsen: Shala Monroque heeft de tour van Parijs op de recente couture collecties behaald; Elisabeth von Thurn und Taxis heeft haar gemengd in een medley van dunne gouden armbanden, een Victoriaanse ketting en een Aurélie Bidermann gouden koppelarmband. Zelfs Kanye West's dragen er een aan! Net naast zijn Cartier Love cuff. SEE MEER: Kan een trainingsklasse je doden? Het eerste weekend zag mijn moeder mijn ijzige-witte FuelBand, ze vertelde me dat het lelijk was en dat het lijkt op een Medische armband op iemand te jong om er een aan te dragen. 'Het is chic,' dringde ik erop. Ze gaf me dezelfde blik van medelijden die wordt aangeboden aan mijn zigzag-print Nicholas Kirkwood sandalen. Het volgend weekend droeg ze de mat-zwarte versie en had ik een andere geschenkpakket voor mijn stiefvader. De drie van ons vechten nu in de weekend om de hond te lopen, een situatie die zo roman is, het lijkt Jerry, onze Goldendoodle, diep te verwarren. Competitive FuelBanders kunnen hun dagelijkse activiteiten online delen - of natuurlijk persoonlijk. Tijdens een stilte in een recente midmorning-vergadering leunde ik over en drukte de knop op de buurman van mijn buurman. Een slechte 790 punten bleek dat hij niet had gewerkt om te werken of die morgen te oefenen. Toen hij het gebaar terugkeerde en ontdekte 1910 punten heeft hij een wenkbrauw opgeheven. Boksen schraapte ik op een bladzijde van zijn notitieboekje, met een overweldigende shrug. Maar de FuelBand is niet perfect: hardlopen en lopen zijn goudmijnen, terwijl SoulCycle-liefhebbers die hun harten uitdrijven, slechte punten krijgen Doordat hun armen stilstaan. (Creatieve regisseur Jen Brill onderscheidt dit door haar op haar fietsschoenen te knippen.) Ze zijn ook niet waterdicht, hetzij op zichzelf: Aqua-spinning is een slechte manier om brandstofpunten te verdienen. Maar de echte allure is het ontdekken hoe Veel dat je beweegt over je gewone zaken. Het blijkt dat ik gemiddeld vijf mijl per dag loopt. Wie wist? Fotografeerd door Sebastian Mader, Vogue, september 2013 ZIE MEER VAN VOGUE: Michelle Obama's beste geklede momentenDe land Beste Koude-Weer WorkoutsAre Algemene Medische Tests en Procedures Altijd Nodig? Beauty Secrets en Tips voor alle leeftijden

Hors ligne

 

Pied de page des forums

© Copyright 2007 / 2010 - Forum ChaOdisiaque
Présenté et administré par l'équipe ChaOdisiaque - Club Passion Rôliste
LudiKreation - Forum developpé via FluxBB Traduction Fluxbb.fr