Forum ChaOdisiaque

 

Vous n'êtes pas identifié.

Annonce

Bienvenue sur le forum du Club ChaOdisiaque. Un maximum de news sur le jeu en général (JDR, MMORPG, Jeu vidéo, JOL, figurines etc...), des actualités concernant le WEB et le développement dans son ensemble. Des aides, astuces, outils pour vos jeux, vos créations web et un tas d'idées pour enrichir vos besoins ludiques. C'est un bon moyen de se tenir au courant des dernières sorties et surtout de trouver de l'aide à la création de site, de jeu et de site de jeu. Premier gros projet de l'association SierrElben... Faites parti de l'aventure...

#1 10-08-2018 09:19:08

ToddHall
Apprenti ChaOdiz
Date d'inscription: 10-08-2018
Messages: 3

Summer Loafers gik galt

I løbet af de sidste par Ã¥r har jeg brugt flere penge, end jeg plejer at indrømme at sammensætte den perfekte sneakerrotation: klassiske Vans, adidas yeezy pris Chuck Taylors og Adidas Stan Smiths, udfyldt med Air Maxes, meget vejrmanden Nikes, og endda et par Yeezy-tilstødende spark. Men mode kan være brutalt, sÃ¥ det er kun rigtigt, at ingen af ​​det hÃ¥rde arbejde betyder noget mere. Fordi i disse dage kan jeg ikke forlade mit hus uden at bemærke, at de mest stilfulde mennesker pÃ¥ mit kontor og ude i verden ikke bærer sneakers - de bærer loafere. Og ikke bare som brune loafers eller penny loafers, eller endda kvastede loafers. Loafers, der har taget en side ud af sneakerens playbook: weirder det bedre. Denne følelse har slÃ¥et mig bagud i sommeren, men den virkelighed, som min sneaker indsamlede, var alt sammen for intet, der kom lige ned pÃ¥ mig lige for nylig, da jeg sÃ¥ et par loafere i paladsets nyopførte faldsamling. De er trykt med et snakeskin mønster og Baja Blasted â„¢ en skygge af akvamarin. De er groteske, og de er perfekte, og jeg vil have dem meget dÃ¥rligt. Loafers!

adidas yeezy tilbud Dagens loafere, i modsætning til dem, der begunstiges af Ivy Leaguers og præsidenter, er som trust fund kid, der aldrig fik det sammen: de er mærkelige, muteret med gauche materialer og mange farver, afskyelige for traditionalister. At disse sko er så uløseligt bundet med smagfuld stil er, hvad der gør at de ødelægger dem så sjovt, som at få Harvard-studerende, der elsker dem at prøve syre for første gang.

adidas yeezy danmark Taler om de Harvard børn: i Amerika har loaferen levet mange liv, men aldrig rigtig forladt den rarificerede luft, den blev født i. Efter lÃ¥noptagelse fra en norsk sko, der bæres af fiskere, har G.H. Bas bragte loaferen til de stater, hvor den blev taget i af Ivy League-studerende og præsidenter. Skoen er mest hjemme klatring til klasse pÃ¥ campus udenfor Boston eller pÃ¥ fairway med John F. Kennedy. Gucci vendte loaferen til et status symbol, da det udgav sin horsebit version i 50'erne. Og i 90'erne var Gucci-udgaven sÃ¥ allestedsnærværende pÃ¥ Wall Street, at de fik kaldenavnet "deal sleds." Loafers er fritidskøerne af den usædvanligt rige; kastet af medlemmer af Forbes 500 som resten af ​​os glider i nogle Vans. Og nu er de gÃ¥et gale.

yeezy boost 350 v2 danmark Dette er på nogle måder naturligt valg. Sneakers har længe været genstanden stilfulde mænd kan ikke leve uden, men sneakers kan kun være underlige til et punkt. Strangen er iboende af genren: I 1989 gav Reebok os et par sneakers, der kunne opblæses ved at pumpe en knap på tungen. Når det er et hoppe fra punkt, er der et loft for, hvor latterligt et par styggere, chunky eller "dad" sneakers virkelig kan være. Og det er nemt at tilgive designere, der er trætte af at skubbe den pågældende konvolut. Gucci har allerede pakket et par sneakers i kostume diamanter og vendt sit logo for at få det til at se mere ud som Sega's. Der er ikke noget, en designer kunne gøre for en sneaker, der ville være chokerende mere.

Hors ligne

 

Pied de page des forums

© Copyright 2007 / 2010 - Forum ChaOdisiaque
Présenté et administré par l'équipe ChaOdisiaque - Club Passion Rôliste
LudiKreation - Forum developpé via FluxBB Traduction Fluxbb.fr