Forum ChaOdisiaque

 

Vous n'êtes pas identifié.

Annonce

Bienvenue sur le forum du Club ChaOdisiaque. Un maximum de news sur le jeu en général (JDR, MMORPG, Jeu vidéo, JOL, figurines etc...), des actualités concernant le WEB et le développement dans son ensemble. Des aides, astuces, outils pour vos jeux, vos créations web et un tas d'idées pour enrichir vos besoins ludiques. C'est un bon moyen de se tenir au courant des dernières sorties et surtout de trouver de l'aide à la création de site, de jeu et de site de jeu. Premier gros projet de l'association SierrElben... Faites parti de l'aventure...

#1 13-11-2018 04:15:35

caicai2017
ChaOdiz Vétéran
Date d'inscription: 13-04-2018
Messages: 188

r i skonets sida till sulan och f?sta din

Nike Air Zoom Pegasus 35 ser inte bara cool ut, de ?r en v?lbalanserad daglig tr?nare som l?pare kommer att ?lska f?r n?got tr?ningspass.
Det har varit n?stan 10 ?r sedan ett par Nikes har gjort min vanliga skoprotation; men n?r du h?r m?rket gjort Nike Air VaporMax Womensstora uppdateringar till en av sina h?ftkl?der kan du inte hj?lpa men vill ge den uppdaterade versionen en chans.
Att g? in i mina k?rningar med Nike Air Zoom Pegasus 35-talet h?rde jag att Nike hade tagit n?gra av designfunktionerna fr?n VaporFly och arbetade dem i Peg. I synnerhet full-l?ngd Zoom Air-enheten modellerad efter kolplattan i VaporFly 4%.
Stilen p? Peg 35 s st?r ut. Det ?r sv?rt att s?ga n?got negativt Nike Air Max Vision Femme om den Nike Air Presto Womens l?tta, enkla designen, popen i f?rg och en str?mlinjeformad, spetsig h?l. Dessa skor ser bara coola ut. Men det ?r inte dess utseende som g?r det annorlunda ?n sina f?reg?ngare. Den omdesignade ?vre m?jligg?r mer utrymme och flexibilitet i t?-l?dan, medan den inl?sta tung- och h?lr?knaren h?ller din fot l?sad och s?krad.
Medan jag ?r ?vertygad om att n?gon Peg-?lskare k?nner sig riktigt hemma p? 35-talet, ger Nike Air Max 90 Femme Noir dessa uppdateringar ett nytt perspektiv direkt ur l?dan och g?r skogen mer attraktiv f?r en icke-Pegasus-fanboy som jag sj?lv. Efter att ha sl?ppt min fot i F?r f?rsta g?ngen kom tv? ord i mitt huvud: bekv?ma men styva. Skummidsolen var rent mysig, men n?r jag gick runt k?nde de sig styva p? foten. Tack och lov, efter bara en handfull k?rningar gav fastheten v?gen.
En fr?ga som jag har haft med flera av n?tskorna www.montajesavila.es p? marknaden idag Nike Air Max 97 Womens ?r att tiden ?ver tiden str?cker sig till en punkt d?r det ?r sv?rt att l?sa din fot p? plats. Nike l?ser detta i Pegasus 35-talet genom att k?ra ?gonlocken hela v?gen ner i skonets sida till sulan och f?sta din midfoot p? plats. ?ven om n?tet str?ckte sig lite n?r jag satte in mer miles, led min fot aldrig av o?nskade r?relser.
Nu, l?t oss prata om den h?r h?ldesignen. Som en uppdatering ?ver tidigare Nike Air Max Vision Mujer versioner har de s?nkt r?knaren till mitten av din h?l, men gjort upp f?r den genom att f?rl?nga och skruva upp h?ftkragen bort fr?n Achilles. Vad du hamnar med ?r en inl?st h?l utan gnidning mot Achillessenen. Det h?r k?nns lite skonsamt n?r du bara st?r runt, men n?r du ?ppnar din strid m?rker du inte h?len alls. Och det mesta av tiden, som inte m?rker n?got ?r det b?sta resultatet.
Mest av allt, det som st?r Nike Air Max 90 Femme ut om denna sko ?r Nike Air Presto Femme dess m?ngsidighet. Jag testade dessa skor i regn och lera p? b?de v?gar och sp?r. De anv?ndes p? l?nga k?rningar, snabb tr?ningspass och vardagliga slipor och h?lls uppm?rkningsvis bra i varje takt och i alla f?rh?llanden.
Som n?gon som ofta k?r p? sp?r f?r en del av sina tr?ningspass, fann jag ?verg?ngen fr?n v?g till sp?r f?r att vara s?ml?s. Slitbanem?nstret p? ytters?len gav ett s?kert grepp p?Nike Air Huarache Womens  m?ttligt Adidas NMD Womens sp?r och bara r?tt m?ngd dragkraft p? v?gen. Och den full?ngda Zoom Air-enheten Nike fr?mjar? Det ger verkligen ett m?rkbart fl?de och extra v?r genom din steg.

Hors ligne

 

Pied de page des forums

© Copyright 2007 / 2010 - Forum ChaOdisiaque
Présenté et administré par l'équipe ChaOdisiaque - Club Passion Rôliste
LudiKreation - Forum developpé via FluxBB Traduction Fluxbb.fr