Forum ChaOdisiaque

 

Vous n'êtes pas identifié.

Annonce

Bienvenue sur le forum du Club ChaOdisiaque. Un maximum de news sur le jeu en général (JDR, MMORPG, Jeu vidéo, JOL, figurines etc...), des actualités concernant le WEB et le développement dans son ensemble. Des aides, astuces, outils pour vos jeux, vos créations web et un tas d'idées pour enrichir vos besoins ludiques. C'est un bon moyen de se tenir au courant des dernières sorties et surtout de trouver de l'aide à la création de site, de jeu et de site de jeu. Premier gros projet de l'association SierrElben... Faites parti de l'aventure...

#1 19-11-2018 07:11:56

caicai2017
ChaOdiz Vétéran
Date d'inscription: 13-04-2018
Messages: 188

er som ?r chockerande, var du ?

Han ?r en s? bra person. Han gratulerade mig till samlingen. Jag tror att han hade h?rt att jag just hade blivit gift och han gratulerade mig bara med det. Jag gratulerade honom med hans och Baldwins Nike Air Vapormax Womens engagemang. F?r omfattningen av ?gonblicket och det faktum att LeBron stod hos oss var det en mycket, mycket normal konversation. Det var bara en riktigt cool, jordn?ra konversation om livet, att gifta sig, och hur det var, Nike Air Max 90 Mens Camouflage och vilket liv har varit sedan dess. Den enda skillnaden var f?rmodligen att min hj?rtfrekvens var f?rmodligen vid 145.
Men en mycket inhemsk sorts konversation h?nder mellan er.
Ja. N?v?l, b?rjade sj?lvklart med n?gra Nike Air Max 2017 Donne h?jdpunkter fr?n showen och saker som han ville ha - det var ingen brainer. Jag ?terst?llde i grunden en filt - det ?r som en tapetfilm som jag gjorde i basketbyxor. Justin, han ?lskade de shortsna. Jag tror inte att han n?gonsin har den helt vita [Nike LeBron] ikonen. Han ville veta om jag hade ett par med mig r?tt d? f?r att jag trodde att han ville ha det. Han ville ta dem, och jag tror att han ville f? Nike Epic React Flyknit DonneLeBron att skriva dem. Om jag hade p? dem skulle jag bokstavligen ha gett dem till honom, men ja. Vi missade den d?r.
Hur hamnar n?gon som Whoopi Goldberg p? din show?
Det ?r en bra fr?ga. Gud, jag ?nskar att jag hade Nike Air Vapormax Donne ett svar som troligen var b?ttre ?n det jag ska ge dig. Sanningen ?r att jag inte vet hur. ?rligt talat g?r jag det inte.
N?r jag tittar tillbaka p? bilderna p? den showen finns det bilder som ?r chockerande, var du ?r, "Nike Air Max 90 Uomo Jag kan inte tro att vi drog av det h?r." Det finns ett foto av Pete Davidson som sitter p? sk?len med f?tterna h?ngande med sin skjorta av. Du ?r som, "Det ?r ett svartvitt fotografi av Pete Davidson som svettar sin ?sna av med  sin skjorta i en skatepark. Det verkar som om han bara hoppade ur sk?len." D? tittar du p? n?sta bild och det ?r samma sak. Du ser skateparkens konturer och skuggor, men det ?r LeBron Nike Air Max 90 Essential Womens James med armen runt Whoopi Goldberg. Du kan inte l?ta bli att bara le och t?nka, "Gud, det h?r ?r popkultur." Det k?ndes som att det verkligen kn?ckte flera v?ggar, flera gr?nser till kultur. Det var n?got som Nike Dunk Sky High Donne verkligen var meningsfullt. Du har Pete Davidson med sin skjorta av, f?r du har Whoopi Goldberg, f?r att du har Ben Simmons som sitter bredvid Justin Bieber. Du har f?rst?s kungen d?r. Du har LeBron James i byggnaden. N?r Nike Air Max 270 Femme han gick in, ber?ttade flera personer f?r mig, det var bara en kollektiv gasping f?r att han ?r k?rnan just nu. Vad s?ger n?gon som din mamma n?r Whoopi Goldberg dyker upp p? din show?
?h, man. Min mamma ?r s? fantastisk. Varje Nike Air Max 90 Womens g?ng jag pratar med henne fr?gar hon mig n?r hon ska kunna tr?ffa LeBron. Hon vill desperat tr?ffa LeBron. Bokstavligen varje g?ng. Men efter den showen var Whoopi Goldberg faktiskt ett stort samtal

Hors ligne

 

Pied de page des forums

© Copyright 2007 / 2010 - Forum ChaOdisiaque
Présenté et administré par l'équipe ChaOdisiaque - Club Passion Rôliste
LudiKreation - Forum developpé via FluxBB Traduction Fluxbb.fr